Wednesday 30 May 2012

Be Mine Forever :)



boring kena tinggai sorg2 kat rumah ni -.- nak cerita pasai someone ni yang dah jadi laki aku dah .haha .payah jugak k aku nak buat keputusan ni sebab pada masa yang sama ada tiga orang lagi mintak couple dengan aku and pada masa sama jugak aku sayang org lain yg takkan jd milik aku .lastly aku pilih jugak AA ni . sblum couple tu aku buad fake relay dgn oda kt fb , oda ni pun tunggu aku :') haha .AA taktau , takmau aku bg dia tau sbb aku dah start syg dia kay .lpastu satu mlm tu boleh kantoi la pulak .kak aku maki aku kay , kurang ajaq betoi haa .kluaq ayaq mata jugak la sbb aku takut AA tngai aku :'/ aku text dia la .xplain pa semua tuu .pkoi 7 pagi baru aku tidoq >.< rasa bersalah jugak kat oda tp , hmm :'/ sorry oda sorry .aku pun buang relay aku dengan oda smlm .lpas pada tu dia online pun lgsung tak tegoq aku dah , sokay la .mmg salah aku pun kan .tp aku nak pilih yang terbaik jaa .aku chat dengan mbe aku si ted tuu .haha .aku tanya la pendapat dia smua .dia brain wash aku semua .and smlm aku dah pun terima AA :) harap tak salah lah kan .sbb aku dah knai dia lama dari yang 3 lagi tuuu .biaq la orang nak kata apa pun , tak kesah aih :'> hidup aku , biaq aku buat keputusan .hampa bg nasihat ja .thanks la pada sapa bg nasihat tu , haha . okay jgn amik AA aku sudah XD tu jala weh .penat nak taip panjang2 .mai nk tulih kat blog idea mai laju ja , mai time exam karangan , habuk pun tadak , HAHA , bye  ♥ 

No comments:

Post a Comment